Tip of klacht

Onze medewerkers doen hun best om u tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat zaken anders lopen dan verwacht en dat u niet tevreden bent. Het is goed te weten dat u dit te allen tijde kunt melden bij de betreffende medewerk(st)er. Vaak lukt het om in goed overleg al tot een oplossing te komen. Wanneer dit niet het geval is dan kunt u een klacht indienen. Een klachtenformulier is te vinden bij de receptie op iedere locatie, maar kunt u ook hier invullen. 

Het klachtenformulier wordt naar de betreffende leidinggevende doorgestuurd. In de meeste gevallen leidt een persoonlijk gesprek al tot verheldering en wordt de klacht naar tevredenheid opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke coördinator klachtenbemiddeling, mevrouw L. de Boon via 06-48445538 of bemiddeling@quasir.nl. De klachtenfunctionaris adviseert en bemiddelt tussen u en de organisatie.

BOPZ klachtencommissie

Wanneer u onder de BOPZ valt kan uw familie of een andere naaste namens u een klacht indienen. In een persoonlijk gesprek zullen we dan proberen tot een oplossing te komen. Indien de bemiddeling niet slaagt dan wordt de klacht overgedragen naar de BOPZ klachtencommissie. Deze neemt de klacht in behandeling en doet een uitspraak. U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de BOPZ klachtencommissie via:

Klachtencommissie BOPZ
T.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel

Meer informatie over Quasir vindt u hier.

Meer informatie?

Klachtenfolder voor cliënten

Of voer klachtenformulier digitaal in via:

Digitaal klachtenformulier

Onze locaties

Van Julsingha
Koningin Wilhelminapark 23
9934 EH Delfzijl
Telefoon: 0596 - 63 50 80
Hunsingoheerd
Borgweg 100
9981 CJ Uithuizen
Telefoon: 0595 - 43 71 00
De Mieden
Hoofdstraat 61a
9982 AB Uithuizermeeden
Telefoon: 0595 - 40 52 22
Noorderzorg Thuis H.O.B.V.
Industrieweg 14b
9981 AJ Uithuizen
Telefoon: 0595 - 74 50 20